NOUVEAUTÉ
Out of Stock
0.0 out of 5 Customer Rating
Écran Instantanè BACK HOME ™ 12 X 10 est évalué 2.8 de 5 de 112.
  • y_2024, m_7, d_17, h_5
  • bvseo_bulk, prod_bvrr, vn_bulk_3.0.42
  • cp_2, bvpage2n
  • co_hasreviews, tv_0, tr_112
  • loc_fr_CA, sid_SP_1823888, prod, sort_[SortEntry(order=RELEVANCE, direction=DESCENDING)]
  • clientName_coleman-ca
  • bvseo_sdk, dw_cartridge, 18.2.0, p_sdk_3.2.0
  • CLOUD, getAggregateRating, 0ms
  • reviews, product
NOUVEAUTÉ
Out of Stock

Écran Instantanè BACK HOME ™ 12 X 10

0.0 out of 5 Customer Rating
Écran Instantanè BACK HOME ™ 12 X 10 est évalué 2.8 de 5 de 112.
  • y_2024, m_7, d_17, h_5
  • bvseo_bulk, prod_bvrr, vn_bulk_3.0.42
  • cp_2, bvpage2n
  • co_hasreviews, tv_0, tr_112
  • loc_fr_CA, sid_SP_1823888, prod, sort_[SortEntry(order=RELEVANCE, direction=DESCENDING)]
  • clientName_coleman-ca
  • bvseo_sdk, dw_cartridge, 18.2.0, p_sdk_3.2.0
  • CLOUD, getAggregateRating, 0ms
  • reviews, product
Final Sale: may not be returned or exchanged
Final Sale: may not be returned or exchanged

Want us to let you know when the item you wanted is back in stock?

Détails du Produit

Description
Protégez-vous du soleil, du vent et des insectes sous une moustiquaire instantanée Coleman® Back Home ™ 12 x 10 lors de votre prochain pique-nique, barbecue ou camping. Il faut environ trois minutes et trois étapes pour installer 90 pieds carrés d'ombre. Les poteaux télescopiques sont faciles à mettre en place grâce à la technologie Comfort Grip ™ sans pincement et aux grands pieds suffisamment grands pour se tenir debout pendant que vous installez l'abri. Une fois en place, le matériau UVGuard ™ offre une protection UPF de 50+ contre les rayons dangereux du soleil. Deux grandes portes facilitent l'entrée à l'avant et à l'arrière. Lorsque le plaisir est terminé, le cadre se replie pour un rangement compact.
Caractéristiques
  • Le matériau UVGuard ™ offre une protection UPF de 50+ contre les rayons dangereux du soleil
  • Murs grillagés pour se prélasser sans insectes
  • Configuration instantanée en 3 minutes environ
  • La technologie Comfort Grip ™ verrouille votre abri en place pour une extension de poteau facile et sans pincement
  • 2 grandes portes pour l'entrée de chaque côté de l'abri
  • Sac de transport à roulettes pour un rangement et un transport faciles
  • Piquets au sol et haubans pré-attachés inclus
Spécifications
  • SKU #: 2162366
  • Dimensions: 12,2 x 47,8 x 9,4 po
  • Chauffé: Non
  • Sac de transport: Oui
  • Glacière antimicrobienne: Non
  • À roues: Non
Rated 3 de 5 de par Nice Screenhouse But not made to last. I had this screen house for two summer seasons before it was destroyed by the sun and then the wind. The first summer was great. Just maybe a couple small holes in the screen. I stored it for the winter and the put it up for the second summer. The top of the canopy did not last the entire second summer. It eventually was worn out by the sun (faded and weakened). The entire canopy was torn apart on a normal windy day. If you need it for one summer, then it is a great screen-house. But it is not made to last longer than that.
Date de publication: 2018-05-27
Rated 1 de 5 de par Great structure, canopy only lasts 1 season Agree with other reviewers here. Overall great product and the frame is very sturdy. Problem is the canopy. Only lasts about 1 season due to sun exposure, and easily rips and tears. Coleman, if you're listening, we love your product, but please design a more sturdy and durable canopy!
Date de publication: 2018-05-02
Rated 4 de 5 de par Love ours, but sounds like quality of new ones bad We've had our since 2015 and love it! Take it camping on several trips each summer. Protects us from the bugs and kept us dry during many rain storms. After 4 years we developed 2 small leaks, so I coated with a spray on UV/waterproofing product. Worked great! Was logging in to buy another as it's getting worn after 7 years. Based on all the reviews showing issues with the newer canopy material, I've changed my mind. Coleman, would it be possible to switch to another manufacturer who makes better canopies that are durable like the old ones? If you can fix this, I'd by another in a heartbeat!
Date de publication: 2022-05-21
Rated 1 de 5 de par Top canopy deteriorating after a week in the sun. I only used this for a week in the sun and the canopy started to disintegrate overnight. Every day it gets worse.
Date de publication: 2020-08-21
Rated 1 de 5 de par Affordable but not durable The roof of this screen house is very thin . It came with a small hole in it . I was not worried , but later that hole continued to rip . I only had it for 3 month it was in the shade, but seemed to dry rot anyways.
Date de publication: 2018-06-25
Rated 4 de 5 de par Descent and reasonably priced I just put it up on my backyard, and it felt great with its wide, screened openings. It feels well built overall, but I noticed some minor defects like the hole (not an actual hole) shown in the picture and a sharp plastic molding residue on one of the many hinges, which almost tore the screen. I will just patch the hole if it becomes necessary and already filed away the sharp edge. A few spring loaded buttons didn’t work correctly, so I had to push the buttons down for them to click. Other than these minor flaws, it’s a reasonably priced haven for mosquito magnets like me.
Date de publication: 2023-04-21
Rated 2 de 5 de par More for the landfills? Same message as other bad reviews. Canopy is not durable, and now I have a useless metal structure I don’t want to throw into the landfill. What to do? It was great for one summer, but that’s it. I think Coleman needs to make more durable replacement canopies, because this is a product that will not last any worthwhile amount of time, and is contributing to the trash polluting our planet.
Date de publication: 2019-04-26
Rated 5 de 5 de par Super So I’m a musician n with everything on hold for 2020 I wanted something I could set up w my gal outside so We can kick it n it was super easy to do we got it all decked out n are chillin as we speak I’m calling it the wig out dome lol it’s nice gonna set up my guitar amps n shred also we also got a Montana to go with it haven’t set that up yet but I’m real happy great job Coleman
Date de publication: 2020-06-14
Rated 1 de 5 de par good frame ,bad top only put it up one time .pu This is a good looking , but very poor top meterail , tears very easy.The replacement is more than the new price.NOT A GOOD PURCHASE///???
Date de publication: 2018-10-31
Rated 2 de 5 de par Good structure but the top is used after 1 season I don't understand why the compagny doesn't want to upgrade the top of the canopy because the structure is very good but after one season, the tissues of the roof tears and is unusable and a lot of people in our RV park use this canoy and the problem is the same
Date de publication: 2018-02-16
Rated 1 de 5 de par SO DISAPPOINTED The frame is good, the screens good but if you want it for more than one season DO NOT PURCHASE THIS. I just carefully removed the top and found two tears. I couldn’t believe it, I was so methodical and slow in removing but no - I have had more trouble tearing paper. I thought Coleman was a name I could depend on but I guess standards have changed
Date de publication: 2018-10-04
Rated 1 de 5 de par This is a big no, no My screenhouse has only been up 3 months. The canvas is falling apart. It is pulling and splitting and has 2 cuts so it rains inside. It is in an area that receives very little sun. Even bought a product care plan. What a joke!!!!
Date de publication: 2019-07-11
Rated 1 de 5 de par Products sucks waste of money. Leaks bad from seam Bought for outside parties and leaked after a few uses
Date de publication: 2018-04-29
Rated 4 de 5 de par Easy to use The 12' hexagonal was easy to set up. You should have two people to expand the frame but one could do it with some difficulty. The cover goes on fairly easily and fits well. The cover at least should be taken off if you're not using the screen house as wind could easily catch it and cause damage. I cannot stress enough the importance of not leaving the cover on for long periods. The fabric is lightweight and is obviously not designed for constant long term exposure to the elements. We secured the frame to our 12' hexagonal deck and it has performed well.
Date de publication: 2018-07-14
Rated 1 de 5 de par Really poor quality of the canopy. Purchased twice from Costco. First (2021 June) one did not last four months as the canopy is made of really cheap and thin material and it just started to rip on its own! So, returned that one (2021 Sept) and got another (2022 May). By the fall it was an absolute joke, we must have used an entire roll of duct tape trying to hold the canopy together. The joke was on us though. We bagged it up with the intent to take it back and well some health issues came up and the warranty ran out by the time we remembered to get it out of the garage. Coleman in their wisdom does not make a replacement canopy, so all those metal structures end up in the landfill, hundreds, maybe thousands of them.
Date de publication: 2024-06-21
Rated 2 de 5 de par Nice screenhouse but not lasting Used it for two short NewEngland summers.. fabric top come,Evelyn disintegrated by the end of the second season. Couldn’t take it down with out it completely but ripping apart from handling it.
Date de publication: 2018-05-01
Rated 1 de 5 de par Defective design Completely failed within the first mild storm. There is a design flaw that allows water to pool on the top, no matter how well you attach the sides. This weight of the water causes the metal to break and bend. I love Coleman products but this was a horrible purchase.
Date de publication: 2018-05-29
Rated 2 de 5 de par Top dry rotted We used this canopy over a picnic table. We have only used it for about three months and when we went to take it down the canopy just fell about because it had dry rotted from the sun even through it says it is uv protected. Will not buy Coleman tents any more.
Date de publication: 2018-10-19
Rated 5 de 5 de par Nice price good quality Out on our deck no shade and the flies and mosquitoes would get bad. Not anymore. We got shade and protection from those nasty bugs. Great product!
Date de publication: 2018-02-08
Rated 4 de 5 de par Great construction , Great price Bought this for a family reunion this summer, easy up w/ 2 people , very detailed supportative construction, LOVE IT! Good deal , and good price!
Date de publication: 2017-10-31
Rated 1 de 5 de par Garbage quality durability While out of the package this shelter seemed sturdy, durable, and user friendly, the fabric didn't even last a month before it broke down and started to rip. We used it for a few weeks over the last summer and on the third 5 day camping trip stress spots were noticeably thin. Always stored clean, dry, and loose. This spring went to set it up and fabric is disintegrating and tearing. Certainly, everything degrades in the sun over time, but for a product meant to be used as a sun shade, and from a company with a reputation for quality products, this is a huge disappointment.
Date de publication: 2022-04-19
Rated 2 de 5 de par no replacement canopy available Eventually you'll rip the canopy, and they no longer stock a replacement. So you're better off buying some other brand.
Date de publication: 2019-07-20
Rated 2 de 5 de par Not real durable Less than two years is a little limited. The first two years it stood up to winds and storms, and i used it all the time. Put it up three days ago, a moderate wind blew up (18mph ) and the roof completely shredded. Very. Disappointed. Can't find a replacement part, and I'm not buying another one. Darn.
Date de publication: 2019-06-10
Rated 2 de 5 de par Sturdy frame but top canopy ripped in less 1 year This was for our Bed and Breakfast guests. We purchased in July 2022, and it ripped the same year. We removed in Fall/Winter and repaired it this spring however it ripped again in multiple places earlier this summer. By the time we realized, it was already August 2023 (after warranty period).
Date de publication: 2023-10-04
Rated 1 de 5 de par Fabric is weak point of product Well, not much I can say that hasn't been said before. The structure itself is superb, but the canopy doesn't tolerate sunlight. Yes, you read that correctly, you cannot use this product in direct sunshine or the fabric will become brittle. We had rips in the fabic, not along the seams, after the first summer, and setting it up today caused additional major rips at essentially random spots. I would save my money and buy something that's rated for the outdoors.
Date de publication: 2019-07-21
Rated 3 de 5 de par need replacement canopy option I loved this canopy, it went up easy and served as summer shade in our front yard. The fabric basically fell apart the next year. We were sent a replacement canopy, but that too fell apart in one year. We would love to buy a replacement cover for the frame we still have.
Date de publication: 2020-08-11
Rated 2 de 5 de par Roof and screens flimsy I’ve purchase 4 of these because I love the room and style. I go to FL in the winter and the roof dry rots in sun. The screen is cheap and gets holes in it with Nothing even rubbing it. The frame is sturdy. We should be able to get replacement parts for these.
Date de publication: 2019-08-03
Rated 1 de 5 de par does not survive a summer we put this up on our back patio and the screen ripped almost immediately. After only one summer the canopy ripped all the way around where the Velcro fasteners are. We are trying to get a new canopy but can't find where Coleman might sell them.
Date de publication: 2019-04-20
Rated 3 de 5 de par Disappointed! We loved this screenhouse on our deck in the summer, but roof panel did not make it all summer. It shredded & was torn around the seams. We are very disappointed that this screenhouse did not survive one season.
Date de publication: 2018-10-23
Rated 5 de 5 de par WELL WORTH THE MONEY This is our second screen room like this. The first one lasted 8 yrs. We are fulltime rv living so it's out in the sun a lot. Great quality & sturdy product. We get compliants from many other campers.
Date de publication: 2018-07-02
  • y_2024, m_7, d_17, h_5
  • bvseo_bulk, prod_bvrr, vn_bulk_3.0.42
  • cp_2, bvpage2n
  • co_hasreviews, tv_0, tr_112
  • loc_fr_CA, sid_SP_1823888, prod, sort_[SortEntry(order=RELEVANCE, direction=DESCENDING)]
  • clientName_coleman-ca
  • bvseo_sdk, dw_cartridge, 18.2.0, p_sdk_3.2.0
  • CLOUD, getReviews, 0ms
  • reviews, product

<!--begin-bvseo-questions--> <!--begin-questions--> <div id="bvseo-questionsSection"> <div class="bvseo-question-answer" data-questionid="4480064"> <h2 class="bvseo-question"> Am I able to buy a replacement screen for this? For example I only have the frame </h2> <div class="bvseo-question-detail"> </div> <div class="bvseo-author">Posée par: jax123</div> <div class="bvseo-answer" data-answerid="3266745"> Dear Consumer, &#10;Thank you for reaching out to us. &#10;Unfortunately, we do not sell the screen separately. However, you may be able to find replacement screens at other retailers or through third-party sellers. We apologize for any inconvenience this may cause and appreciate your understanding.&#10;If you have any further inquiries or require assistance with anything else, please don&#39;t hesitate to contact us through our Coleman &amp;quot;Contact Us&amp;quot; page, and we&#39;ll gladly help you out.&#10;Thank you! &#10;Coleman Consumer Care <div class="bvseo-author">Répondue par: Coleman Consumer Team</div> <div class="bvseo-pubdate">Date de publication: 2024-05-14</div> </div> </div> <div class="bvseo-question-answer" data-questionid="4342954"> <h2 class="bvseo-question"> Has a replacement screen for this unit been made for model? 1st year of use and its been lovely but ceiling is ripped beyond repair. Would much rather continue use with Coleman but with no repair screen will probably be looking elsewhere. Help Please :) </h2> <div class="bvseo-question-detail"> </div> <div class="bvseo-author">Posée par: Mia P</div> <div class="bvseo-answer" data-answerid="3184661"> Hello!&#13;&#10;&#13;&#10;Thank you for your question. Please be advised that, currently, this unit&#39;s replacement parts are not available for individual sale. But no worries, as we are always looking for ways to better our product and service, we always ensure that consumers&#39; feedback and concerns are shared.&#13;&#10;&#13;&#10;For further questions or inquiries, you may also visit our contact us web form. On the Coleman website, select &amp;quot;contact us&amp;quot; from the drop-down menu after clicking the question mark logo in the top right corner, which will direct you to our contact web form. <div class="bvseo-author">Répondue par: Krystal, at Coleman&reg;</div> <div class="bvseo-pubdate">Date de publication: 2023-09-30</div> </div> </div> <div class="bvseo-question-answer" data-questionid="4303683"> <h2 class="bvseo-question"> Are the screen walls detachable ? For e.g if I don&#39;t want the </h2> <div class="bvseo-question-detail"> </div> <div class="bvseo-author">Posée par: vtvt</div> <div class="bvseo-answer" data-answerid="3179693"> Hello!&#13;&#10;&#13;&#10;Thank you for your question. Please be advised that the screen walls of this shelter are not detachable. For further questions or inquiries, you may also visit our contact us web form. On the Coleman website, select &amp;quot;contact us&amp;quot; from the drop-down menu after clicking the question mark logo in the top right corner, which will direct you to our contact web form. <div class="bvseo-author">Répondue par: Krystal, at Coleman&reg;</div> <div class="bvseo-pubdate">Date de publication: 2023-09-08</div> </div> </div> <div class="bvseo-question-answer" data-questionid="4296066"> <h2 class="bvseo-question"> Can it be screwnailed to a wooden deck? </h2> <div class="bvseo-question-detail"> </div> <div class="bvseo-author">Posée par: Lin68</div> <div class="bvseo-answer" data-answerid="3158616"> Hello! Thank you for reaching out to us with your inquiry. Screwing this shelter to a wood deck is not advised, because it could void the warranty and cause damage to the shelter.&#13;&#10;&#13;&#10;If you have any additional queries or concerns about your product, you can also visit the Coleman website. Choose &amp;ldquo;contact us&amp;rdquo; from the question mark logo in the upper right corner of the page to access our online contact form. <div class="bvseo-author">Répondue par: Krystal, at Coleman&reg;</div> <div class="bvseo-pubdate">Date de publication: 2023-07-10</div> </div> </div> <div class="bvseo-question-answer" data-questionid="4291981"> <h2 class="bvseo-question"> Is this shelter waterproof? </h2> <div class="bvseo-question-detail"> </div> <div class="bvseo-author">Posée par: Janelle</div> <div class="bvseo-answer" data-answerid="3155604"> Hello! Thank you for reaching out to us with your inquiry. Please note that our shelters are only rated as a sun shelter. They are not waterproof and do not provide any protection from rain. To use this as a rain shelter may result in damage to the UV protection and may cause the shelter to dry rot.&#13;&#10;&#13;&#10;For further queries or concerns about your product, you can also visit the Coleman website. Choose &amp;ldquo;contact us&amp;rdquo; from the question mark logo in the upper right corner of the page to access our online contact form. <div class="bvseo-author">Répondue par: Krystal, at Coleman&reg;</div> <div class="bvseo-pubdate">Date de publication: 2023-06-30</div> </div> </div> <div class="bvseo-question-answer" data-questionid="4287990"> <h2 class="bvseo-question"> can I buy walls for this? I sometimes need to cut the wind from two or three sides. </h2> <div class="bvseo-question-detail"> </div> <div class="bvseo-author">Posée par: Brenda</div> <div class="bvseo-answer" data-answerid="3152882"> Thank you for reaching out to us with your inquiry. The sidewalls for this shelter are not sold separately. For further queries or concerns about your product, you can also visit the Coleman website. Choose &amp;quot;contact us&amp;quot; from the question mark logo in the upper right corner of the page to access our online contact form. <div class="bvseo-author">Répondue par: Krystal, at Coleman&reg;</div> <div class="bvseo-pubdate">Date de publication: 2023-06-28</div> </div> </div> <div class="bvseo-question-answer" data-questionid="4213055"> <h2 class="bvseo-question"> Bonjour. peut-ont installer des murs pares soleil ou coupe vent ? </h2> <div class="bvseo-question-detail"> </div> <div class="bvseo-author">Posée par: campeur</div> </div> <div class="bvseo-question-answer" data-questionid="4208878"> <h2 class="bvseo-question"> Does Back Home SKU 2162366 come with both mesh and wind panels? </h2> <div class="bvseo-question-detail"> </div> <div class="bvseo-author">Posée par: Garry Andrus</div> </div> </div> <script type="text/javascript"> if (document.getElementById('bvseo-questionsSection')) { document.getElementById('bvseo-questionsSection').style.display = 'none'; } </script> <!--end-questions--> <!--begin-pagination--> <ul id="bvseo-paginationSection"> <li class="bvseo-paginationItem"><a class="bvseo-paginationLink" href="https://www.colemancanada.ca/fr/tentes-et-abris/abris/abris-moustiquaires/%C3%A9cran-instantan%C3%A8-back-home-12-x-10/SP_1823888.html?&bvstate=pg:2/ct:q">&Eacute;cran Instantan&egrave; BACK HOME &trade; 12 X 10 Questions - page 2</a></li> </ul> <!--end-pagination--> <ul id="BVSEO_meta" style="display:none!important"> <li data-bvseo="bvDateModified">y_2024, m_7, d_17, h_5CST</li> <li data-bvseo="ps">bvseo_bulk, prod_bvqa, vn_bulk_3.0.42</li> <li data-bvseo="cp">cp_1, bvpage1</li> <li data-bvseo="co">co_hasquestionsanswers, tq_9</li> <li data-bvseo="cf">loc_fr_CA, sid_SP_1823888, prod, sort_[SortEntry(order=LAST_APPROVED_ANSWER_SUBMISSION_TIME, direction=DESCENDING)]</li> <li data-bvseo="diagnostics">clientName_coleman-ca</li> </ul> <!--end-bvseo-questions--> <ul id="BVSEOSDK_meta" style="display: none !important;"> <li data-bvseo="sdk">bvseo_sdk, dw_cartridge, 18.2.0, p_sdk_3.2.0</li> <li data-bvseo="sp_mt">CLOUD, getContent, 0ms</li> <li data-bvseo="ct_st">questions, product</li> </ul>